5 redenen om te kiezen voor een Chargit backoffice

Wat leuk dat je overweegt om via onze partner Memodo een laadstation te kopen met Chargit backoffice. Als installatiepartner maken we de inbedrijfstelling graag zo makkelijk mogelijk voor je. Dit doen we met onze High Five!

1. Binnen één minuut in bedrijf stellen

In 4 eenvoudige stappen laadstations in bedrijf stellen met ons platform Mijn Installateur.

2. Plug & play

Het laadstation wordt standaard geleverd met een Chargit simkaart en is compleet voorgeprogrammeerd. Dit is inclusief opties voor Load Balancing en Smart Charing Network. Plug & Play!

3. Technische ondersteuning op afstand

Met onze installateurs support heb je direct iemand aan de lijn voor ondersteuning tijdens de inbedrijfstelling. Via een over-the-air verbinding kunnen wij op afstand meekijken en problemen oplossen, maar ook firmware updaten en nieuwe software installeren.

4. Wij helpen jouw klanten direct op weg

Na inbedrijfstelling ontvangt jouw klant een e-mail voor de activatie van de laadbeheersoftware Mijn Chargit. Wij ondersteunen de klant bij het optimaal instellen en beheren van het laadstation. Ook daarna staan we altijd klaar voor jouw klant. Zo hoef jij je hier niet mee bezig te houden.

5. Partners voor de toekomst

Samen komen we verder. Als partners versterken we elkaar met kennis en pakken we projecten samen op. Doordat ieder zich focust op zijn eigen specialisme leveren we succesvolle en duurzame installaties op en zorgen we voor tevreden klanten. Samen succesvol met laden!

Met energie maken we het verschil

Elektrisch rijden verandert ons dagelijkse stroomgebruik en is daarom van grote invloed op onze energiefactuur. Vooral nu de stroomprijzen continu in beweging zijn. Ook het stroomnetwerk raakt steeds meer overbelast, waardoor we in de toekomst moeten gaan laden met zelf opgewekte of opgeslagen stroom. Wij helpen jou én jouw klant nú de juiste keuzes te maken zodat de laadstations kunnen meegroeien in de tijd!

  • Analyse en advies over capaciteitsbeheer van de netbeheerder

  • Inzicht in laadstroom en directe verrekening met energiecontract

  • Ondersteuning bij het instellen en up-to-date houden van het laadtarief op basis van het energiecontract

Demonstratie Mijn Installateur inplannen

Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op voor een demonstratie. We laten je graag zien hoe je laadstations in bedrijf stelt en wat je nog meer kan met Mijn Installateur.

Laat hier je gegevens achter

In ons privacy statement lees je meer over hoe wij omgaan met jouw gegevens

Installateurs support

Meer weten? Je kunt ons op werkdagen bereiken tussen 8.00 en 17.00 uur.

  • TELEFOONNUMMER

    088 - 027 72 77

  • WHATSAPP

    06 - 10 677 208

  • E-MAIL

    support@chargit.nl