Stap 1: Laadstation resetten
Je lost de storing mogelijk zelf op door de laadstation te resetten:
1.Log in op Mijn Chargit en klik op het laadstation.
2.Klik rechtsboven op ‘Acties’ en kies ‘Reset’.
3.Wacht een paar minuten en controleer op de status verandert naar ‘Beschikbaar’
Blijft de foutstatus? Ga dan verder naar stap 2.
Stap 2: Internetverbinding herstellen
1.Controleer de stroom:
Kijk in de meterkast of de groep van het laadstation nog aan staat.
2.Herstart het laadstation om de verbinding met Chargit te herstellen:
-Geen stroom? Zet de schakelaar omhoog.
-Wel stroom? Zet de schakelaar omlaag, wacht 30 seconden en zet de schakelaar weer omhoog.
3.Controleer de status:
Log in op Mijn Chargit en kijk of je laadstation weer op ‘Beschikbaar’ staat.
Is de storing nog steeds niet opgelost? Laat het ons weten, we helpen je graag verder!